זכיתי לראות את ההקלה והשמחה הרבה אצל רבים מלקוחותיי וזאת כתוצאה מטיפול איכותי, יסודי ומוקפד אשר הוענק להם במשרדי.

משרדי עושה ימים כלילות, בלב ובנפש!, לטובת לקוחותיו והוא ימשיך לעשות כן לטובת כל לקוח ולקוח.

​משרדי מעניק ייעוץ וטיפול מקצועני, "בגובה העיניים", תוך תיאום ציפיות הגון, מלא ומדויק עם לקוחותיו.

הצלחתך היא כרטיס הביקור הטוב ביותר עבורי – ר' מכתבי התודה

כחלק ממדיניות עקרונית במשרד, וזוהי תפיסת עולמי שאין לגביה פשרות, צנעת הפרט ושמירה על פרטיותו של הלקוח הינם ערך עליון! לעולם, אבל לעולם! לא יופרו ערכים קדושים אלו.

​על-כן, לעולם!, לא יפורסם על-ידי ו/או באמצעותי מידע אודות הצלחותיי, באופן אשר יכול ויסגיר ולו פרט אחד מזהותו של הלקוח.
תשומת ליבכם כי משרדים רבים מתהדרים ברשימת לקוחות מפוארת ו/או מפורסמת מתוך מחשבה לגרום לכם לחשוב שמדובר "בהצלחה". אני לא מזלזל ולא חולק על שיטתם.

​לשיטתי, העובדה כי לקוח מפורסם נשלח לכלא אינה מלמדת אודות הצלחתי. אמת, לעיתים מדובר בהישג שכן מאסרו הארוך נמנע בזכות ייצוג מועיל ואולם את זאת יש לזכור ו/או להבהיר ולא לקבל כמובן מאליו.

​מתוך קידוש ערכים יסודיים אלה, אביא בקצרה ובאופן תמציתי דוגמאות ספורות מהצלחותיהם של לקוחות המשרד, בהתאם לשלב המשפטי בו הושגו:

מחלקות עם מומחיות מיוחדת על רקע הסתבכות ראשונה עם החוק

  • ​אי-הרשעה לחייל(בן טובים)בעבירות סמים (אספקה ושימוש עצמי) לאחר מחיקת אישומים נוספים (סחר בסמים והדחת קטין).
  • ​אי-הרשעה לקטין (בנו של קצין משטרה) בנהיגה בקלות ראש לאחר מחיקת אישומים נוספים (איומים והיזק לרכוש).
  • ​ביטול כתב-אישום של קטין (בן-טובים) אשר הואשם בפגיעה בפרטיות (לאחר שנחשד בביצוע מעשה סדום).
  • ​אי-הרשעה לבחור צעיר (בן טובים) בסיוע להחזקה לצריכה עצמית לאחר תיקון כתב-אישום מעבירת סחר בסם.
  • ​אי-הרשעה לבחור צעיר (בן טובים) בהחזקת נשק לאחר תיקון כתב-אישום ומחיקת עבירת הובלה ונשיאת נשק והחזקת נכס חשוד כגנוב.
  • ​אי-הרשעה לבחור צעיר (בן טובים) בתקיפה לשם גניבה לאחר תיקון כתב-אישום ומחיקת עבירת שוד בנסיבות מחמירות וקשירת קשר.
  • ​אי-הרשעה לבחור צעיר (בשנות ה-20 לחייו) (בן טובים) אשר הואשם בתקיפה הגורמת חבלה של ממש בצוותא-חדא (ארבעה תוקפים), המתלונן נדקר באמצעות סכין עד שנזקק לטיפול רפואי אינטנסיבי.
  • ​אי-הרשעה לבחור צעיר (בשנות ה-20 לחייו) (בן טובים) אשר הואשם, בין היתר, בהחזקה שלא לצריכה עצמית (גידול שתילי קנביס במשקל של כ-850 גר', בתנאי מעבדה).
  • אי-הרשעה לבחור (בסוף שנות ה-30) (בן טובים) בעבירות גניבה בדרך מציאה והונאה בכרטיס חיוב לאחר תיקון כתב-אישום ומחיקת עבירה נוספת של גניבת כרטיס חיוב.

תחומי התמחות המשרד


עו"ד פלילי וצווארון לבן עופר רשו חקירה במשטרה אייקון

חקירת משטרה

אחד מתפקידיו המכריעים והמשפיעים ביותר של עורך-דין פלילי וצווארון לבן הינו הכנה לקראת חקירת משטרה או רשות חוקרת אחרת.

קראו עוד

עו"ד פלילי וצווארון לבן עופר רשו יידוע שימוע אייקון

יידוע, שימוע

יידוע, הודעת יידוע ראשונה, הודעת יידוע שנייה ושימוע בהליך הפלילי הינם מונחים שונים אשר חוסים תחת אותו רעיון, מתן הזדמנות לשכנע את רשויות התביעה לסגור את תיק החקירה.

קראו עוד

עו"ד פלילי וצווארון לבן עופר רשו ליווי הליך פלילי אייקון

ליווי ההליך הפלילי

ליווי הליך משפטי בתחום הפלילי והצווארון הלבן הינו לב העשייה המשפטית שתחילתה בשלב ההכנה לחקירת המשטרה.

קראו עוד

עו"ד פלילי וצווארון לבן עופר רשו סגירת תיק פלילי אייקון

סגירת תיק פלילי

סגירת התיק הפלילי הינה אירוע השיא והיא מלווה בתחושת הקלה עצומה. עו"ד פלילי וצווארון לבן עופר רשו זכה להיות באין ספור רגעים כאלו לצד לקוחותיו ואין דרך מעשית להמחיש את הדברים, מי שלא עבר זאת לעולם לא יבין.

קראו עוד

עו"ד פלילי וצווארון לבן עופר רשו תלונה במשטרה אייקון

תלונה במשטרה

הרשות החוקרת יכולה לנקוט באמצעים שונים בטרם שיזמנו אותך לחקירה, למשל, האזנות – סתר, מעקבים, איסוף מסמכים מצדדים שלישיים, תשאול עדים ועוד.
קראו עוד

עו"ד פלילי וצווארון לבן עופר רשו ביטל כתב אישום אייקון

ביטול כתב אישום

החלטת התביעה להורות על ביטול כתב-אישום הינה למעשה החלטה על סגירת תיק-החקירה והיא אף עשויה להוביל לזיכוי מן האישומים הפליליים, בשים לב לשלב שבו היא נעשית.
קראו עוד

הוגש כנגדך כתב-אישום האם יש לך סיכוי?


קודם כל התשובה היא כן, בהחלט!!!
בישראל, נכון ל-2018, משטרת ישראל הגישה 46,704 כתבי-אישום, ולא כולם הסתיימו בהרשעה.
להלן כלים מעשיים לצורך קבלת ההחלטות הנכונות.

  1. קח נשימה ותבין שאתה לא צריך לקבל החלטות מהירות ומתוך לחץ. אמת, המצב לא נעים, אי-וודאות מטורפת, חששות, לאן הולכים, איך העניין יסתיים? האם אשב בכלא? מה יגידו הסובבים אותי? להסתיר? לשתף?
  2. כן, שתף אדם קרוב שאתה מעריך וסומך על שיקול-דעתו, במצבים מלחיצים ולחוצים חשוב שיהיה לידך אדם נוסף. כך, לרוב, תוכל להימנע מטעויות.
  3. כתב-האישום הוא רק “צד אחד למטבע”. האמת שלך היא הצד השני ושום דבר לא סגור, לרוב בשלב ההחלטה להגיש את כתב-האישום למדינה אין את כל המידע שיש לך. החיסרון של המדינה הוא היתרון שלך וצריך לדעת היטב איך לנצל אותו.
  4. גם בשלב זה אפשר “לדבר” עם המדינה ולשכנע אותה שהיא טועה. הגשת כתב-האישום היא לא סוף הדרך אלא רק ההתחלה והמדינה יודעת זאת היטב. גם המדינה יודעת שלא יהיה לה קל להוכיח את המתואר בכתב-האישום (העדים עדיין לא נחקרו על דוכן העדים, היא לא יודעת את כל מה שהנאשם יודע ויש לו להציג ועוד) ולכן שווה לה להקשיב לך.
  5. המדינה לא מחזיקה בכל המידע שאתה יודע. חשוב להיות יצירתיים ולנסות למצוא כל פרט שיכול להוכיח את האמת שלך. בכדי לפוצץ בלון מספיקה סיכה קטנה.
  6. אל תבזבז זמן יקר ואל תחכה לרגע האחרון. המועד שנקבע לך לדיון נראה רחוק אבל בכדי להכין את הצד שלך הכי טוב רצוי להתחיל לעבוד בלי לחץ. לעיתים ההגעה לחומרים חשובים שיכולים לעזור לך לוקחת זמן.
  7. אל תקשיב לסיפורים של אחרים. לכל מקרה יש את הייחוד שלו ואין מקרה אחד דומה לאחר. העובדה ששמעת או קראת כי “במקרה שלך” העונש הוא כזה לא אומרת שזה באמת נכון.
  8. לימוד חומר-החקירה המצוי בידי התביעה הוא שלב קריטי להצלחה. עם הגשת כתב-האישום יש לך זכות לקבל את חומר החקירה שנערכה בעניינך. לימוד והבנת החומר באופן יסודי ולפרטי פרטים יכול להוות את ההבדל.
  9. האמן בעצמך ובחפותך ולך “עד הסוף” עם האמת שלך. ועדיין, תמיד תסתכל ותקשיב, אולי המדינה נותנת לך הטבה שכדאי לשקול אותה. לא תמיד האמת העובדתית חופפת את האמת המשפטית, כך שלא תמיד אפשר להוכיח את השקר.
  10. והכי חשוב, מצא עורך-דין פלילי וצווארון לבן טוב שאתה יכול להאמין ולסמוך עליו. הליך קבלת ההחלטות בכל רגע נתון חייב לשקלל את כל הנתונים באופן מקצועני ואין כאן מקום לטעויות.

אני כאן עבורך בכל שאלה. 054-7724545

השאר פרטים ונחזור באופן מיידי


לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקת את סיכוייך, הבנת מה עומד להתרחש וקיבלת תוכנית עבודה מוצלחת בהתייחס למצבך המשפטי.

    × התקשרות מיידית
    דילוג לתוכן